Nikdy se nepřestávejte učit
Patrick Walsh se začal zajímat o umění střihu už jako teenager a po studiu na univerzitě získal vynikající praxi jako asistent střihu, což „bylo jako získat doktorát z filmové produkce“. „Bylo by těžké nenaučit se něco o procesu vyprávění příběhu, když jste byli v jedné místnosti s lidmi, jako jsou Jonathan Glazer a Paul Watts,“ říká a jmenuje jména režiséra a střihače filmů Zóna zájmu a Být v mé kůži, a pak zdůrazňuje: „Střih je především disciplína, při níž se člověk učí sám: nikdy se nepřestane učit, ať už to dělá jakkoli dlouho.“
Pracovní prostor by měl být systematizován
Walshův pracovní stůl je co nejlépe uspořádán. „Není to moc kreativní,“ směje se, „ale je to důležité. Je to opravdu to, co odlišuje amatéry od profesionálů.“ Všechny složky si přehledně označuje, aby se v nich neztratil, když je ponořen do tvůrčího procesu. V tomto ohledu je vděčný starším kolegům, kteří se s ním dříve podělili o snímky obrazovek svých projektů. Z toho plyne rada: nejen přebírejte osvědčené postupy od profesionálů, ale také se o ně podělte s ostatními!